Όχι μόνο χορηγοί

από AllAboutARIS

Το παιχνίδι που έχει αρχίσει να παίζεται ακόμη και σε επίπεδο αποφάσεων από τους μεγάλους χορηγούς των ομάδων.

Στην αθλητική βιομηχανία, έχουμε συνηθίσει τους χορηγούς να πανηγυρίζουν με ενθουσιασμό τις επιτυχίες των ομάδων και να μένουν σιωπηλοί όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά. Ωστόσο, με τα χρήματα που «ρίχνουν» στο σπορ οι εταιρείες να έχουν πολλαπλασιαστεί, το ίδιο έχει κάνει και η πρόθεσή τους να εμπλέκονται περισσότερο με τα όσα συμβαίνουν στα ποδοσφαιρικά κλαμπ που χορηγούν.
Αυτό το είδαμε σε μεγάλο βαθμό αυτή την εβδομάδα, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις αλλά με κοινή πρωταγωνίστρια τηναθλητική εταιρεία Adidas. Πριν από λίγες ημέρες, ο Διευθύνων Σύμβουλος του γερμανικού κολοσσού προέβη στην ασυνήθιστη κίνηση του να επικρίνει τον τρόπο με τον οποίο αγωνίζεται η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ υπό τις οδηγίες του Λουίς φαν Χάαλ.

Τα σχόλιά του έρχονται στο πλαίσιο της 942 εκατ. ευρώ συμφωνίας μεταξύ της Adidas και των «Κόκκινων Διάβολων» που ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι και είναι ηακριβότερη στην ιστορία του ποδοσφαίρου για παροχή αθλητικού υλικού σε ομάδα. Ο Γερμανός αξιωματούχος, για να μην παρεξηγηθεί, τόνισε πως η όλη συνεργασία πηγαίνει πολύ καλά με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τις προσδοκίες, αλλά η σπόντα παραμένει σπόντα.

Παράλληλα, ρεπορτάζ από την Ισπανία αναφέρουν πως η Adidas έπαιξε κομβικό ρόλο στην απόφαση του προέδρου της Ρεάλ, Φλορεντίνο Πέρεθ, να αντικαταστήσει τονΡάφα Μπενίτεθ με τον Ζινεντίν Ζιντάν, ο οποίος είναι από τους σημαντικότερους πρεσβευτές στην ιστορία της μεγάλης αθλητικής εταιρείας.

Οι πρόσφατες κινήσεις της Adidas αλλά και άλλων εταιρειών, όπως μερικών χορηγών της ΦΙΦΑ που δεν έχουν σταματήσει να επικοινωνούν την απαίτησή τους για ριζικές μεταρρυθμίσεις, αποδεικνύουν πως οι σπόνσορες σταμάτησαν να έχουν το στόμα τους κλειστό όταν κάτι δεν πάει καλά. Όπως προείπαμε, στο παρελθόν έκαναν την εμφάνισή τους μόνο στις επιτυχίες, ενώ όταν υπήρχαν αρνητικές εξελίξεις χάνονταν από το προσκήνιο. Στις χειρότερες των περιπτώσεων, διέκοπταν τη χορηγική συνεργασία με όσο πιο κρυφό τρόπο γινόταν, επικαλούμενοι αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ, και άλλες παρόμοιες δικαιολογίες.

Όλο αυτό φαίνεται να αλλάζει, μιλώντας πάντα για εταιρείες της δυναμικής της Adidas. Οι επιχειρήσεις, πλέον, τολμούν να εμπλέκονται και σε θέματα που έχουν να κάνουν με τον καθαρά αγωνιστικό τομέα. Στην περίπτωση της Adidas, η κλίμακα της επένδυσης που έχει κάνει της δίνει κάθε δικαίωμα να σχολιάζει όταν αυτό που θα ήθελε να δει απέχει παρασάγγας με αυτό που συμβαίνει. Εξάλλου, και οι οπαδοί της Γιουνάιτεντ δεν έχουν διαφορετική γνώμη.

Προτεινόμενα Άρθρα