Το Netflix βάζει διαφημίσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς

από AllAboutARIS

Από την ημέρα που ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και η πρώτη απώλεια συνδρομητών μετά από δέκα χρόνια, τα πράγματα στο Netflix κινούνται με μεγάλη ταχύτητα.

Ο στόχος είναι η εταιρεία να έχει έτοιμες λύσεις όταν θα έρθει η ώρα της επόμενης ανακοίνωσης αφού και στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 αναμένεται πτώση στον αριθμό των συνδρομητών που αυτή τη φορά ίσως και να φτάσει τα τρία εκατομμύρια.

Διαβάστε περισσότερα στο googlareis.gr

 

Προτεινόμενα Άρθρα