Μήνυμα του απερχόμενου προέδρου διαβάστηκε στην αίθουσα της γενικής συνέλευσης

Εδωσε παρόν ο Γιώτας μέσω… μηνύματος

Μήνυμα του απερχόμενου προέδρου διαβάστηκε στην αίθουσα της γενικής συνέλευσης

Ο απερχόμενος πρόεδρος του ΑΣ ΑΡΗΣ, Θωμάς Γιώτας, επέλεξε να μην παραστεί στη σημερινή γενική συνέλευση και λίγο μετά τις 10 το βράδυ διαβάστηκε μήνυμά του.

Ο Γιώτας μέσω μηνύματός του που διαβάστηκε -από το προεδρείο της Γ.Σ.- στην αίθουσα, έδωσε… παρόν στη γενική συνέλευση του Ερασιτέχνη.

Σε αυτό ανέφερε: «Εύχομαι στη νέα διοίκηση που θα προκύψει καλή επιτυχία κ αι θα είμαι αρωγός στην προσπάθεια».

«Δεν ήρθαμε να θάψουμε την ομάδα»
Προηγούμενο άρθρο «Δεν ήρθαμε να θάψουμε την ομάδα»
Επόμενο άρθρο «Ηρθα για να ενώσω το σύλλογο»
«Ηρθα για να ενώσω το σύλλογο»

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News