Στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης

Πήρε φωτιά αυτοκίνητο εν κινήσει (vid)

Στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης

Στις φλόγες τυλίχθηκε ένα όχημα που εκινείτο στην εθνική οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης, λίγο μετά τον κόμβο της Ανάβρας.

Στο αυτοκίνητο επέβαινε τριμελής οικογένεια από το Μουζάκι, που το εγκατέλειψε έγκαιρα. Επί τόπου έσπευσε πυροσβεστικό όχημα από την Π.Υ. Σοφάδων, με δύο πυροσβέστες, που προχώρησαν στην πλήρη κατάσβεση, ωστόσο η ζημιά στο όχημα είναι ολική.

Σε μπελάδες η Βόλφσμπουργκ
Προηγούμενο άρθρο Σε μπελάδες η Βόλφσμπουργκ
Επόμενο άρθρο "Φωτιά" ήταν η Λυών
"Φωτιά" ήταν η Λυών

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News