Ο φίλαθλος Αχιλλέας Μπέος ενέπνευσε μάλλον τη διοίκηση της θεσσαλικής ομάδας

"Πουλάει τρέλα" ο Βόλος

Ο φίλαθλος Αχιλλέας Μπέος ενέπνευσε μάλλον τη διοίκηση της θεσσαλικής ομάδας

Την ώρα που ο φίλαθλος του Ολυμπακού Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, σουλατσάριζε έξω από τα αποδυτήρια και μιλούσε για τη διαιτησία, η διοίκηση της θεσσαλικής ΠΑΕ εξέδιδε ανακοίνωση.

Ανακοίνωση διαμαρτυρίας σε ειρωνικό ύφος εξέδωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου. Μάλλον τυχαίο θα είναι το γεγονός ότι ο γνωστός φίλαθλός της, Αχιλλέας Μπέος, “έκοβε” βόλτες έξω από τα αποδυτήρια του γηπέδου και μεταξύ άλλων έλεγε ειρωνικά “εμείς την πληρώσαμε για την Ξάνθη, θα τελείωνε από σήμερα η πρόκριση”. Βέβαια ξέχασε το ανύπαρκτο οφσάιτ του Μανιά στο 88 που θα είχε τελειώσει την πρόκριση υπέρ του ΑΡΗ…

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει:

“Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου συγχαίρει για μία ακόμη φορά την ΚΕΔ και τον επικεφαλής κ. Μπριάκο για τον ορισμό του κ. Αρετόπουλου στο σημερινό παιχνίδι του Ολυμπιακού Βόλου με τον Αρη. Και η σημερινή διαιτησία του κ. Αρετόπουλου αποτελεί σεμινάριο για τους νεαρούς διαιτητές. Ευχόμαστε, ο κ. Αρετόπουλος και οι βοηθοί του να γίνουν σύντομα και διεθνείς και να είστε σίγουροι ότι ο Ολυμπιακός Βόλου θα είναι αρωγός στην προσπάθεια αυτή. Καλή συνέχεια σε όλους”.

"Μπορούσαμε μεγαλύτερο σκορ"
Προηγούμενο άρθρο "Μπορούσαμε μεγαλύτερο σκορ"
Επόμενο άρθρο Χωρίς διάθεση για λόγια
Χωρίς διάθεση για λόγια

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News