Περισσότερα περίμενε από την ομάδα του ο Γιώργος Βαζάκας

"Μπορούσαμε μεγαλύτερο σκορ"

Περισσότερα περίμενε από την ομάδα του ο Γιώργος Βαζάκας

"Ομάδα που ψάχνεται ο ΑΡΗΣ", όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο Έλληνας τεχνικός

Μεγαλύτερο σκορ περίμενε από την ομάδα του ο Γιώργος Βαζάκας, που έμεινε απογοητευμένος από το πρώτο ημίχρονο που πραγματοποίησαν οι παίκτες του.

Ο τεχνικός του Ολυμπιακού Βόλου ανέφερε μεταξύ άλλων: “Θα μπορούσαμε να έχουμε ένα σοβαρό προβάδισμα για την πρόκριση με μεγαλύτερο σκορ, αλλά στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε. Χάσαμε τα πατήματα μας και δεν πιέσαμε όπως έπρεπε.

Στο δεύτερο δημιουργήσαμε προϋποθέσεις για γκολ και ο αντίπαλος δεν είχε φάσεις. Παίξαμε όπως έπρεπε”, είπε και συμπλήρωσε αναφορικά με την κατάσταση του ΑΡΗ:

“Τον είδα με Ξάνθη και Λειβαδιά. Έχει βαριά φανέλα, ιστορία, αλλά περνάει πολλά προβλήματα. Είναι μια ομάδα που ψάχνεται και προσπαθεί να δημιουργηθεί”.

"Καλύτεροι στη ρεβάνς"
Προηγούμενο άρθρο "Καλύτεροι στη ρεβάνς"
Επόμενο άρθρο "Πουλάει τρέλα" ο Βόλος
"Πουλάει τρέλα" ο Βόλος

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News