Στο ακανθώδες ζήτημα των ανατιμήσεων στην ενέργεια αναφέρεται στο μήνυμα του για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Διαβάστε περισσότερα στο Googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
“Καθαρά” τα τεστ, μία επιστροφή για τον Μπούργος
Επόμενο άρθρο
Γάνδη: Το πρώτο ταξίδι στο Final 4! (vids)