Μιλώντας στη Media Day των Μπακς ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ξεκαθάρισε ότι ήθελε να παίξει με την Εθνική στο Ευρωμπάσκετ

Αντετοκούνμπο: "Ήθελα να παίξω με την Εθνική. Δεν μπορούσα όμως…"

Μιλώντας στη Media Day των Μπακς ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ξεκαθάρισε ότι ήθελε να παίξει με την Εθνική στο Ευρωμπάσκετ

"Ήταν μία από τις πιο δύσκολες αποφάσεις μου ως αθλητής"

Ως μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις της καριέρας του χαρακτήρισε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αυτή της μη συμμετοχής του με την Εθνική ομάδα στο Ευρωμπάσκετ. Ο Έλληνας άσος του ΝΒΑ, μιλώντας στη Media Day των Μπακς κλήθηκε να μιλήσει για τον τραυματισμό του στο γόνατο.

Αφού ενημέρωσε για την πορεία της αποθεραπείας του, υπογράμμισε ότι ήθελε πάρα πολύ να ενισχύσει την Εθνική αλλά εξήγησε ότι κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να συμβεί λόγω του προβλήματος που είχε στο γόνατο.

“Αυτή τη στιγμή μέρα με τη μέρα γίνομαι καλύτερα. Η κατάσταση στο γόνατο μου βελτιώνεται συνεχώς. Η απόφαση ήταν μία από τις πιο δύσκολες όταν ξέρεις πως έχεις μια ολόκληρη χώρα πίσω σου που σε περιμένει να αγωνιστείς. Ήταν μία από τις πιο δύσκολες αποφάσεις μου ως αθλητής”, ανέφερε και συνέχισε:

“Ήταν όμως η καλύτερη επιλογή για εμένα και την οικογένεια μου. Δεν ήταν ότι δεν ήθελα να παίξω, δεν μπορούσα να παίξω. Υπάρχει πολύς κόσμος που με στηρίζει, κόσμος από το Μιλγουόκι και την Ελλάδα. Είναι πάντα δίπλα μου στα social media και με στηρίζουν και θέλω να τους ευχαριστήσω”, κατέληξε.

Πηγή: sport-fm.gr

O Super 3 για όλα
Προηγούμενο άρθρο O Super 3 για όλα
Επόμενο άρθρο Η Άρσεναλ σώθηκε από Λακαζέτ και τύχη!
Η Άρσεναλ σώθηκε από Λακαζέτ και τύχη!

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News