"Σε καμία διετία βασικό πενταράκι
Ο Βασίλης Σίμτσακ δείχνει να μην ξεχνάει την παρουσία του στον ΑΡΗ και με σχόλιο του κάτω από την φωτογραφία της ομάδος 35+ δείχνει έτοιμος για…”επιστροφή”.
Αναφέρει χαρακτηριστικά:
“Κρατήστε μια θέση καβάτζα. Σε καμιά διετία βασικό πενταράκι!”
Προηγούμενο άρθρο
"Σας περιμένουμε στη γιορτή του βόλεϊ"
Επόμενο άρθρο
"Θα υποστηρίξω την Ρεάλ στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ"