Ειδήσεις και μάλιστα επίσημες προέκυψαν από την FIBA για τον ΑΡΗ όσον αφορά τα ban.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας, τα ban των “κιτρινόμαυρων” έπεσαν στα έξι -από τα οκτώ που ήταν μέχρι στιγμής- και έτσι φαίνεται ότι κάτι… κινείται δύο εβδομάδες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.
Υπάρχει βέβαια αρκετός δρόμος ακόμα μέχρι να κλείσει οριστικά το ζήτημα, με τους ανθρώπους της ομάδας να δηλώνουν σίγουροι ότι αυτό θα γίνει μέχρι το πρώτο τζάμπολ της σεζόν.

Προηγούμενο άρθρο
"Ενθουσιασμένος για τον διορισμό μου" (pic)
Επόμενο άρθρο
Μπάκνερ και Ντραγκίτσεβιτς αφαιρέθηκαν από τη λίστα των ban