Η ανατροπή από το -12 και η νίκη επί του Ηρακλή δεν αναιρούν το ότι ο Άρης έχει παράπονα από τον διαιτητή Πουρσανίδη.
Οι αποφάσεις του Έλληνα ρέφερι προκάλεσαν εκνευρισμό στις τάξεις των “κιτρινόμαυρων”. Ιδιαίτερα στο πρώτο μέρος η ευκολία με την οποία χρέωνε με φάουλ τους παίκτες του ΑΡΗ, εκνεύρισε τους πάντες, με τους γηπεδούχους να ολοκληρώνουν το πρώτο μισό με 15 φάουλ και μία τεχνική ποινή. Τελικά ο ΑΡΗΣ έκανε την ανατροπή και πήρε τη νίκη, όμως ο προβληματισμός παρέμεινε…
Προηγούμενο άρθρο
ΝτεΚόζι: "Προσπάθησα να δουλέψω ακόμα πιο σκληρά μετά την δεύτερη ευκαιρία" (vid)
Επόμενο άρθρο
Μέλος του Α.Σ. ΑΡΗΣ ο αρχηγός Δημήτρης Φλιώνης