Χαρές στα "κίτρινα" αποδυτήρια για την 4η θέση

Η "selfie" των νικητών

Χαρές στα "κίτρινα" αποδυτήρια για την 4η θέση

Μετά το τέλος του αγώνα με το Ρέθυμνο, οι πανηγυρισμοί των παικτών του ΑΡΗ ξεσήκωσαν όλη την Κρήτη για την 4η θέση μετά από τέσσερα χρόνια για τους "κίτρινους" ενώ ακολούθησε το… έθιμο με την καθιερωμένη "selfie".

Η χαρά είναι ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των παικτών του Δημήτρη Πρίφτη για την επιτυχία της 4ης θέσης, κάτι που λίγοι πίστευαν στην έναρξη της χρονιάς, με τον ΑΡΗ τώρα να καλείται να εκμεταλλευτεί το πλέονεκτημα έδρας κόντρα στην ΑΕΚ.

Η αποστολή με Καβάλα
Προηγούμενο άρθρο Η αποστολή με Καβάλα
Επόμενο άρθρο Πρίφτης: «Σημαντικό επίτευγμα οι 16 νίκες»
Πρίφτης: «Σημαντικό επίτευγμα οι 16 νίκες»

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News