Μετά το τέλος του αγώνα με το Ρέθυμνο, οι πανηγυρισμοί των παικτών του ΑΡΗ ξεσήκωσαν όλη την Κρήτη για την 4η θέση μετά από τέσσερα χρόνια για τους "κίτρινους" ενώ ακολούθησε το… έθιμο με την καθιερωμένη "selfie".
Η χαρά είναι ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των παικτών του Δημήτρη Πρίφτη για την επιτυχία της 4ης θέσης, κάτι που λίγοι πίστευαν στην έναρξη της χρονιάς, με τον ΑΡΗ τώρα να καλείται να εκμεταλλευτεί το πλέονεκτημα έδρας κόντρα στην ΑΕΚ.