Ο Δημήτρης Πρίφτης ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την 4η θέση αλλά πλέον τόνισε ότι ο ΑΡΗΣ έχει μπροστά του την πρόκληση των πλέι οφ.
Ο προπονητής του ΑΡΗ σε δηλώσεις του στο συνδρομητικό είπε: «Είμαστε ικανοποιημένοι. Η ομάδα πέτυχε 16 νίκες στην κανονική περίοδο κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα. Είμαστε τέταρτοι, έχουμε το πλεονέκτημα έδρας. Θα αντιμετωπίσουμε μια πολύ δυνατή ομάδα. Συγχαρητήρια στα παιδιά για την προσπάθεια που έκαναν φέτος και η οποία συνεχίζεται αλλά και στη διοίκηση για το έργο της. Με την έλευση του κ. Λάσκαρη περιμένουμε καλύτερες μέρες».