Οι εξετάσεις δείχνουν πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα

Τι παίζει με Μαρμπλ;

Οι εξετάσεις δείχνουν πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αλλά ο παίκτης συνεχίζει να αισθάνεται πόνο. #ARISBC #ARIS

Ο Ντέβιν Μαρμπλ  δεν αγωνίστηκε ούτε στο χθεσινό παιχνίδι απέναντι στην Μονακό, επικαλούμενος πόνο στο δεξί του πόδι.

Ο Αμερικάνος φόργουρντ αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα πρόβλημα στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού του ποδιού (κάτι σαν διάστρεμμα το χαρακτήρισε ο Δημήτρης Πρίφτης) κι ούτε στην χθεσινή αναμέτρηση πήρε χρόνο συμμετοχής.

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι ο αθλητής πονάει και δεν είναι απόλυτα έτοιμος ν’ αγωνιστεί, αλλά το γεγονός ότι οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε την περασμένη Κυριακή βγήκαν καθαρές, γεννάει ορισμένα ερωτηματικά. Επιπλέον, ο Αμερικάνος δεν ακολουθεί κάποιου είδους θεραπεία για να σταματήσουν οι πόνοι και τις τελευταίες μέρες έκανε κανονικά προπόνηση μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, στοιχείο που επίσης προκαλεί απορίες.

Εχθές ο Δημήτρης Πρίφτης στην συνέντευξη Τύπου όταν ρωτήθηκε για την κατάσταση του παίκτη του, επιβεβαίωσε πως ο Αμερικάνος δεν πατάει ακόμη γερά στο πόδι του, τονίζοντας παράλληλα όμως πως ο καθένας διαχειρίζεται τον πόνο με τον δικό του τρόπο. 

Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τον αθλητή επειδή πονάει και δεν είναι σε θέση ν’ αγωνιστεί, αλλά από την άλλη μεριά πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για να γνωρίζει και ο Δημήτρης Πρίφτης πότε θα έχει ξανά στην διάθεσή του τον παίκτη του.

Στα… ρηχά και πάλι ο Ντραγκίτσεβιτς
Προηγούμενο άρθρο Στα… ρηχά και πάλι ο Ντραγκίτσεβιτς
Επόμενο άρθρο Δεν έφτασαν Τζένκινς και Γιάνκοβιτς
Δεν έφτασαν Τζένκινς και Γιάνκοβιτς

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News