"Θεωρώ πως αυτό είναι ντροπή για την λίγκα, οι fans αξίζουν περισσότερα"
Ο άλλοτε παίκτης του Ολυμπιακού εξέφρασε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο την αντίθεσή του στο να ξεκουράζονται οι παίκτες στο φινάλε της regular season του «μαγικού κόσμου» και έκανε λόγο για ασέβεια και προσβολή…
Προηγούμενο άρθρο
Η χαμένη ευκαιρία του αιώνα από την Ρίβερ Πλέιτ! (vid)
Επόμενο άρθρο
Ο Αντεγκμπόγιε… ίπταται (pic)