Τι δήλωσε ο παίκτης του Ολυμπιακού

"Κλειδώσαμε τη νίκη στο 3ο δεκάλεπτο"

Τι δήλωσε ο παίκτης του Ολυμπιακού, Κεμ Μπιρτς, για το παιχνίδι στο Παλέ Ντε Σπορ

"Στο πρώτο ημίχρονο επιτρέψαμε στον ΑΡΗ να πετύχει αρκετούς πόντους", σχολίασε ο Αμερικανός

Ο Κεμ Μπιρτς μίλησε από πλευράς των παικτών του Ολυμπιακού για το σημερινό ματς στο Αλεξάνδρειο.

Αναλυτικά, τα όσα είπε στη συνέντευξη τύπου:

«Πιστεύω ότι στο πρώτο ημίχρονο επιτρέψαμε στον αντίπαλο να πετύχει αρκετούς πόντους, ενώ στο 3ο βελτιωθήκαμε αρκετά, κλειδώσαμε τη νίκη και φτάσαμε σε αυτό το 2-0».

Για το αν υπάρχει κάτι που του άρεσε από τη σημερινή εμφάνιση της ομάδας του: «Αυτό το παιχνίδι δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το φάιναλ-φορ. Είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε και κάναμε το 2-0 και τώρα κοιτάμε την επόμενη υποχρέωσή μας στο φάιναλ-φορ».

Άουτ σε κενή εστία!
Προηγούμενο άρθρο Άουτ σε κενή εστία!
Επόμενο άρθρο "Κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να μείνουμε μέσα στο ματς"
"Κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να μείνουμε μέσα στο ματς"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News