Όλα όσα δήλωσε ο ποδοσφαιριστής της Παναχαϊκής μετά την ήττα από τον ΑΡΗ
Για τον αγώνα: “Οι δύο ομάδες είχαν από ένα ημίχρονο. Στο πρώτο μπορούσαμε να πετύχουμε και ένα δεύτερο γκολ. Ο ΑΡΗΣ όμως είναι μεγάλη ομάδα, με έμπειρους παίκτες. Στο κακό του ημίχρονο ισοφάρισε. Στο δεύτερο μέρος χάσαμε τη συνοχή μας και ήρθε το δεύτερο γκολ. Αποδείξαμε ότι είμασρε μία καλή ομάδα. Πρέπει να ξεχάσουμε αυτή την ήττα. Συγχαρητήρια στην ομάδα μου και ό,τι καλύτερο στον ΑΡΗ”.
Για τα συναισθήματα του ως αντίπαλος του ΑΡΗ: “Είναι ανάμεικτα. Τα πιο πολλά είναι όμορφα. Από εκεί και πέρα όμως, ήθελα το καλύτερο για την ομάδα μου. Σίγουρα πάντως είναι πολύ όμορφο να παίζεις σε αυτό το γήπεδο”.