Ο Τομ Παπαδόπουλος βρίσκεται σήμερα στο Κλεάνθης Βικελίδης για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση του ΑΡΗ με την Σπάρτη.
Ο ομογενής επιχειρηματίας ήρθε στην Ελλάδα και επιθυμία του ήταν να παρακολουθήσει έναν αγώνα της ομάδας στο Κλεάνθης Βικελίδης. Αυτή την ώρα, ο κ. Παπαδόπουλος βρίσκεται στο γήπεδο, απ’ όπου και θα παρακολουθήσει την αναμέτρηση με την Σπάρτη, μαζί με τον Θόδωρο Καρυπίδη.
Προηγούμενο άρθρο
Στο final 4 οι κορασίδες του ΑΡΗ
Επόμενο άρθρο
Νικητής στη μάχη με τον καρκίνο ο Μπερίσο!