Το καλωσόρισμα της ΠΑΕ στον ομογενή επιχειρηματία. #ARISFC #ARIS #StoiximanGR

Στο "Βικελίδης" ο Τομ Παπαδόπουλος

Το καλωσόρισμα της ΠΑΕ στον ομογενή επιχειρηματία. #ARISFC #ARIS #StoiximanGR

Ο Τομ Παπαδόπουλος βρίσκεται σήμερα στο Κλεάνθης Βικελίδης για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση του ΑΡΗ με την Σπάρτη.

Ο ομογενής επιχειρηματίας ήρθε στην Ελλάδα και επιθυμία του ήταν να παρακολουθήσει έναν αγώνα της ομάδας στο Κλεάνθης Βικελίδης. Αυτή την ώρα, ο κ. Παπαδόπουλος βρίσκεται στο γήπεδο, απ’ όπου και θα παρακολουθήσει την αναμέτρηση με την Σπάρτη, μαζί με τον Θόδωρο Καρυπίδη.

Στο final 4 οι κορασίδες του ΑΡΗ
Προηγούμενο άρθρο Στο final 4 οι κορασίδες του ΑΡΗ
Επόμενο άρθρο Νικητής στη μάχη με τον καρκίνο ο Μπερίσο!
Νικητής στη μάχη με τον καρκίνο ο Μπερίσο!

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News