ο Αργεντινός προπονητής βγαίνει νικητής από τη μεγάλη μάχη με τον καρκίνο!

Νικητής στη μάχη με τον καρκίνο ο Μπερίσο!

ο Αργεντινός προπονητής βγαίνει νικητής από τη μεγάλη μάχη με τον καρκίνο!

Ο Εδουάρδο Μπερίσο βγαίνει νικητής από τη μάχη με τον καρκίνο του προστάτη καθώς όπως αναφέρουν στην Ισπανία δεν θα χρειαστεί να προχωρήσει σε χημειοθεραπεία μετά την επιτυχημένη επέμβαση τον Δεκέμβρη.

Πολύ ευχάριστα είναι τα νέα αναφορικά με την υγεία του Εδουάρδο Μπερίσο καθώς όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα Marca, ο Αργεντινός προπονητής βγαίνει νικητής από τη μεγάλη μάχη με τον καρκίνο!

Όπως υποστηρίζει η Marca, η εγχείρηση στην οποία υποβλήθηκε ο Μπερίσο τον περασμένο Δεκέμβρη ήταν αρκετή προκειμένου ο πρώην τεχνικός της Σεβίλλης να ξεπεράσει το πρόβλημα και να μην χρειάζεται να προχωρήσει στη διαδικασία της χημειοθεραπείας.

Οι τελευταίες εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε, βγήκαν καθαρές, με τον Μπερίσο να δείχνει πλέον ξανά απόλυτα υγιής!

Στο "Βικελίδης" ο Τομ Παπαδόπουλος
Προηγούμενο άρθρο Στο "Βικελίδης" ο Τομ Παπαδόπουλος
Επόμενο άρθρο LIVE: ΑΡΗΣ-Σπάρτη
LIVE: ΑΡΗΣ-Σπάρτη

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News