Το... καρφί του Α.Σ. ΑΡΗΣ για το ακυρωθέν γκολ του Μαντσίνι και τα συγχαρητήρια στην ομάδα #ARISAC #ARISFC #ARIS

"0-1 με δύο εξαιρετικά γκολ" (pic)

Το... καρφί του Α.Σ. ΑΡΗΣ για το ακυρωθέν γκολ του Μαντσίνι και τα συγχαρητήρια στην ομάδα #ARISAC #ARISFC #ARIS

Ο Α.Σ. ΑΡΗΣ συνεχάρη την ποδοσφαιρική ομάδα για τη νίκη στην Ξάνθη και πέταξε το "καρφί" του για το ακυρωθέν γκολ του Μαντσίνι.

Ο Α.Σ. αναφέρει:

“Με δύο εξαιρετικά γκολ των Ιντέγε και Μαντσίνι, ο ΑΡΗΣ κέρδισε 0-1 στην Ξάνθη (βρείτε το λάθος) και έκανε το πρώτο βήμα πρόκρισης για τους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας. Συγχαρητήρια στην ομάδα μας”.

"Άρχισαν τα όργανα" (pic)
Προηγούμενο άρθρο "Άρχισαν τα όργανα" (pic)
Επόμενο άρθρο Δεληζήσης: "Στόχος του ΑΡΗ ο τελικός, σαν να είναι 0-0 το δεύτερο παιχνίδι"
Δεληζήσης: "Στόχος του ΑΡΗ ο τελικός, σαν να είναι 0-0 το δεύτερο παιχνίδι"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News