Ο Α.Σ. ΑΡΗΣ συνεχάρη την ποδοσφαιρική ομάδα για τη νίκη στην Ξάνθη και πέταξε το "καρφί" του για το ακυρωθέν γκολ του Μαντσίνι.
Ο Α.Σ. αναφέρει:
“Με δύο εξαιρετικά γκολ των Ιντέγε και Μαντσίνι, ο ΑΡΗΣ κέρδισε 0-1 στην Ξάνθη (βρείτε το λάθος) και έκανε το πρώτο βήμα πρόκρισης για τους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας. Συγχαρητήρια στην ομάδα μας”.
Προηγούμενο άρθρο
"Άρχισαν τα όργανα" (pic)
Επόμενο άρθρο
Δεληζήσης: "Στόχος του ΑΡΗ ο τελικός, σαν να είναι 0-0 το δεύτερο παιχνίδι"