Η ζημιά που έκανε ο ΑΡΗΣ στον ΠΑΟΚ με το 0-0 ήταν τέτοια, που έφερε αναταραχή έξω από την Τούμπα μετά το τέλος του αγώνα.
Οπαδοί των γηπεδούχων βρέθηκαν έξω από τα αποδυτήρια και αποδοκίμασαν τους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, επηρεασμένοι από το τελικό αποτέλεσμα και από το γεγονός ότι δεν κατάφεραν να νικήσουν τον ΑΡΗ των έντεκα παικτών
“Είναι ντροπή να μην κερδίζετε αυτόν τον ΑΡΗ, που ήρθε με 11 παίκτες”, έλεγαν απευθυνόμενοι προς τους παίκτες. “Δεν ξέρετε ποια φανέλα φοράτε, παίρνετε τόσα λεφτά και δεν σέβεστε τίποτα. Είστε απαράδεκτοι”, ήταν μερικά από όσα ακούστηκαν, αφού υπήρξαν κι άλλα μέχρι να αποχωρήσει η αποστολή από το γήπεδο.