Καθόλου καλό το κλίμα στον ΠΑΟΚ

Αποδοκιμασίες στην Τούμπα: "Πρέπει να ντρέπεστε!"

Καθόλου καλό το κλίμα στον ΠΑΟΚ, με τους παίκτες να τα... ακούν λόγω της ισοπαλίας με τον #ARISFC

Η ζημιά που έκανε ο ΑΡΗΣ στον ΠΑΟΚ με το 0-0 ήταν τέτοια, που έφερε αναταραχή έξω από την Τούμπα μετά το τέλος του αγώνα.

Οπαδοί των γηπεδούχων βρέθηκαν έξω από τα αποδυτήρια και αποδοκίμασαν τους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, επηρεασμένοι από το τελικό αποτέλεσμα και από το γεγονός ότι δεν κατάφεραν να νικήσουν τον ΑΡΗ των έντεκα παικτών 

“Είναι ντροπή να μην κερδίζετε αυτόν τον ΑΡΗ, που ήρθε με 11 παίκτες”, έλεγαν απευθυνόμενοι προς τους παίκτες. “Δεν ξέρετε ποια φανέλα φοράτε, παίρνετε τόσα λεφτά και δεν σέβεστε τίποτα. Είστε απαράδεκτοι”, ήταν μερικά από όσα ακούστηκαν, αφού υπήρξαν κι άλλα μέχρι να αποχωρήσει η αποστολή από το γήπεδο.

"Το πιο έντονο συναίσθημα να επιστρέφεις σπίτι σου – Εις το επανιδείν" (pic)
Προηγούμενο άρθρο "Το πιο έντονο συναίσθημα να επιστρέφεις σπίτι σου – Εις το επανιδείν" (pic)
Επόμενο άρθρο Στο πούλμαν της αποστολής οπαδοί του ΠΑΟΚ
Στο πούλμαν της αποστολής οπαδοί του ΠΑΟΚ

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News