Η συνέχεια στην έντονη δυσφορία των γηπεδούχων οπαδών

Στο πούλμαν της αποστολής οπαδοί του ΠΑΟΚ

Η συνέχεια στην έντονη δυσφορία των γηπεδούχων οπαδών, οι οποίοι μπήκαν στο πούλμαν της ομάδας πριν αποχωρήσει

Δεν ήταν μόνο οι αποδοκιμασίες έξω από την Τούμπα, μετά την ισοπαλία με τον ΑΡΗ, αφού υπήρξε και συνέχεια.

Κάποιοι από τους φίλους του ΠΑΟΚ που βρέθηκαν έξω από τα αποδυτήρια, μπήκαν μέσα στο πούλμαν με το οποίο θα αποχωρούσε η αποστολή της ομάδας.

Εκεί εξέφρασαν για περίπου πέντε λεπτά τα έντονα παράπονα τους για την εικόνα της, όπως και για την συνολικά αποτυχημένη σεζόν που είχε φέτος ο ΠΑΟΚ, χάνοντας τα πάντα και παίρνοντας… χαριστικά την 2η θέση και την έξοδο στο Champions League.

Αποδοκιμασίες στην Τούμπα: "Πρέπει να ντρέπεστε!"
Προηγούμενο άρθρο Αποδοκιμασίες στην Τούμπα: "Πρέπει να ντρέπεστε!"
Επόμενο άρθρο Ζιρού και… Ντε Χέα έστειλαν την Τσέλσι στον τελικό (vid)
Ζιρού και… Ντε Χέα έστειλαν την Τσέλσι στον τελικό (vid)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News