Νικητής έφυγε από το Αλκαζάρ ο Ολυμπιακός κερδίζοντας με 3-1 της ΑΕΛ.
Ο Χασάν άνοιξε το σκορ με πέναλτι στο 33’ ενώ ο Ανδρούτσος ζευγάρωσε τα γκολ των “ερυθρόλευκων” στο 55’ και ο Ελ Αραμπί σκόραρε στο 80ο λεπτό για το 0-3. Ο Νούνιτς με κεφαλιά μείωσε στο 88ο λεπτό.
Προηγούμενο άρθρο
ΠΑΕ: "Αποδείξαμε τη δύναμή μας αλλά ακόμα δεν έχουμε τελειώσει!" (pic)
Επόμενο άρθρο
Νίκη με τρία γκολ για τον Ολυμπιακό στη Λάρισα (hls)