Νικητής έφυγε από το Αλκαζάρ ο Ολυμπιακός κερδίζοντας με 3-1 της ΑΕΛ.
Ο Χασάν άνοιξε το σκορ με πέναλτι στο 33’ ενώ ο Ανδρούτσος ζευγάρωσε τα γκολ των “ερυθρόλευκων” στο 55’ και ο Ελ Αραμπί σκόραρε στο 80ο λεπτό για το 0-3. Ο Νούνιτς με κεφαλιά μείωσε στο 88ο λεπτό.
Προηγούμενο άρθρο
Νίκη με τρία γκολ για τον Ολυμπιακό στη Λάρισα (hls)
Επόμενο άρθρο
Ηττήθηκε ξανά στον Βόλο η ΑΕΚ (hls)