Ο Δημήτρης Σουνάς μίλησε για την ανανέωση της συνεργασίας με τον ΑΡΗ:

"Χαρούμενος που όλα πήγαν καλά"

Ο Δημήτρης Σουνάς μίλησε για την ανανέωση της συνεργασίας με τον ΑΡΗ:

Ο Δημήτρης Σουνάς μίλησε για την ανανέωση της συνεργασίας με τον ΑΡΗ:

Ο Δημήτρης Σουνάς μίλησε για την ανανέωση της συνεργασίας με τον ΑΡΗ στο arisfc.gr: «Είμαι χαρούμενος που όλα πήγαν καλά. Ο ΑΡΗΣ είναι η ομάδα που ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά και μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω σε επαγγελματικό επίπεδο. Ευχαριστώ τόσο τον πρόεδρο όσο και τον προπονητή της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους», δήλωσε ο Δημήτρης Σουνάς,

Υπέγραψαν Σουνάς, Γιαννίτσης, Σταυρόπουλος!
Προηγούμενο άρθρο Υπέγραψαν Σουνάς, Γιαννίτσης, Σταυρόπουλος!
Επόμενο άρθρο "Δεμένος με την ομάδα"
"Δεμένος με την ομάδα"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News