Ο Μιχάλης Γιαννίτσης τοποθετήθηκε για την παραμονή του:

"Δεμένος με την ομάδα"

Ο Μιχάλης Γιαννίτσης τοποθετήθηκε για την παραμονή του:

Ο Μιχάλης Γιαννίτσης τοποθετήθηκε για την παραμονή του:

Ο Μιχάλης Γιαννίτσης τοποθετήθηκε για την παραμονή του:

«Στον ΑΡΗ παίζω από μικρός και είμαι συναισθηματικά δεμένος με την ομάδα. Μας περιμένει μια δύσκολη χρονιά, σ’ ένα διαφορετικό πρωτάθλημα, όπως είναι αυτό της Football League. Όλοι μαζί θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να επιστρέψει η ομάδα στη φυσική της θέση».

"Χαρούμενος που όλα πήγαν καλά"
Προηγούμενο άρθρο "Χαρούμενος που όλα πήγαν καλά"
Επόμενο άρθρο "Ήθελα να μείνω"
"Ήθελα να μείνω"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News