Ο Ηλίας Σταυρόπουλος τοποθετήθηκε μετά το νέο συμβόλαιο που υπέγραψε

"Ήθελα να μείνω"

Ο Ηλίας Σταυρόπουλος τοποθετήθηκε μετά το νέο συμβόλαιο που υπέγραψε

Ο Ηλίας Σταυρόπουλος από την πλευρά του είπε στο επίσημο σάιτ της ΠΑΕ

Ο Ηλίας Σταυρόπουλος, από την πλευρά του είπε στο επίσημο σάιτ της ΠΑΕ: «Ήθελα να μείνω στον ΑΡΗ και αυτό αποδείχτηκε με την υπογραφή του νέου μου συμβολαίου. Θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα για να πετύχει τους στόχους της τη νέα χρονιά».     

"Δεμένος με την ομάδα"
Προηγούμενο άρθρο "Δεμένος με την ομάδα"
Επόμενο άρθρο Λύση συνεργασίας με Κοτσαρίδη
Λύση συνεργασίας με Κοτσαρίδη

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News