Οι δύο παίκτες τέθηκαν αντιμέτωποι στη φιλική αναμέτρηση της Μπριζ με την Σκεντέρμπεου

Φιλική συνάντηση Διούδη-Βανγκέλι

Οι δύο παίκτες τέθηκαν αντιμέτωποι στη φιλική αναμέτρηση της Μπριζ με την Σκεντέρμπεου

Εσμιξαν μετά από καιρό…

Αντιμέτωποι για πρώτη φορά τέθηκαν δύο πρώην ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ.

Ο λόγος για τους Σωκράτη Διούδη και Χρήστο Βανγκέλι, οι οποίοι έσμιξαν μετά από καιρό στη φιλική αναμέτρηση της Μπριζ με τη Σκεντέρμπεου, στην οποία η βέλγικη ομάδα επικράτησε με 5-0.

Ο νεαρός γκολκίπερ αγωνίστηκε για ένα ημίχρονο, και δεν αποκλείεται μετά την απουσία του Ράιν στο Aνασιατικό κύπελλο να χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα, ενώ ο Αλβανός αμυντικός αγωνίστηκε σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η αναμέτρηση έγινε στο πλαίσιο της προετοιμασίας των δύο ομάδων.

«Εκλεισε» στον Ολυμπιακό Βόλου
Προηγούμενο άρθρο «Εκλεισε» στον Ολυμπιακό Βόλου
Επόμενο άρθρο "Μαύρο" το σύμβολο του Παρισιού
"Μαύρο" το σύμβολο του Παρισιού

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News