Τι δήλωσε από το βήμα της Γενικής Συνέλευσης του Ερασιτέχνη ο Ντίνος Κούης.
«Αυτά για τα οποία δεσμεύονται οι κ.κ. Κάλας και Αρβανιτίδης, να τα τηρήσουν. Θα είμαι όσο το δυνατόν ουδέτερος. Αυτό που μετράει και βλέπουμε στα μάτια όλων αυτών των Αρειανών και των χιλιάδων άλλων, είναι ότι όλοι θέλουμε έναν ΑΡΗ δυνατό, να πρωταγωνιστεί.
Ολοι θέλουμε αυτός που θα διοικήσει, να μας υποσχεθεί ότι θα κάνει τα πάντα, για να βλέπουμε τον ΑΡΗ εκεί που του αξίζει. Μία μικρή ευθύνη εχώ και εγώ, που πέρυσι στεναχωρήσαμε τον κόσμο. Εμείς κάναμε μία προσπάθεια. Είναι εύκολο να κάνουμε κριτική, ειδικά οι Αρειανοί.
Πρέπει να αφήσουμε τις κριτικές και όταν τελειώσει η ψηφοφορία, όποιος και να αναλάβει, να φύγουμε αγκαλιασμένοι».