Πρόστιμο 50.000 δολαρίων στον Χάμιλτον επειδή διέσχισε με τα πόδια την πίστα του Κατάρ εν ώρα αγώνα

από AllAboutARIS

Ο επτάκις πρωταθλητής συγκρούστηκε στην πρώτη στροφή του αγώνα με τον ομόλογό του στη Mercedes, Τζορτζ Ράσελ, καθώς επιχείρησε να περάσει τόσο το συμπατριώτη του όσο και τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν αμέσως μετά την εκκίνηση.

Από τη σύγκρουση έσπασε ο πίσω δεξιός τροχός της W14 του Χάμιλτον, με αποτέλεσμα ο Λιούις να καταλήξει στην αμμοπαγίδα και να εγκαταλείψει – καθώς και η εμπρός πτέρυγα του νεαρού του συμπατριώτη, την οποία στο τέλος του πρώτου γύρου άλλαξε μπαίνοντας στα πιτς. Ο Ράσελ συνέχισε για να τερματίσει 4ος.

Μετά το ατύχημα ο αγώνας πέρασε σε καθεστώς οχήματος ασφαλείας και τότε ο Χάμιλτον αποφάσισε να διασχίσει κάθετα την πίστα από την εξωτερική της πρώτης στροφής προς το εσωτερικό της, ώστε να κατευθυνθεί προς τα πιτς. Αυτό συνέβη λίγα δευτερόλεπτα πριν βγει από τα πιτς ο Ράσελ, μετά τη στάση του για την αλλαγή της πτέρυγας.

Ο Χάμιλτον μετέβη μετά τον αγώνα στους αγωνοδίκες, που άκουσαν την απολογία του, και εν συνεχεία αποφάσισαν να του επιβάλλουν πρόστιμο 50.000 χιλιάδων δολαρίων, μαζί με μια αυστηρής σύσταση. Το μισό από αυτό το πρόστιμο, πάντως, του αποδόθηκε με αναστολή μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των αγωνοδικών, ο Χάμιλτον «διέσχισε την πίστα εν ώρα αγώνα και έφτασε στο εσωτερικό της λίγα δευτερόλεπτα πριν φτάσει στο σημείο με υψηλή ταχύτητα το αυτοκίνητο με τον αριθμό 63 βγαίνοντας από τα πιτς. Έπειτα συνέχισε να περπατά στην άκρη της πίστας, ώσπου εντέλει εξήλθε από αυτήν.

Στην ακροαματική διαδικασία ήταν ιδιαίτερα απολογητικός, και συνειδητοποίησε ότι η κατάσταση θα μπορούσε να ήταν πολύ επικίνδυνη για εκείνον, όπως και για τους οδηγούς που πλησίαζαν. Οι αγωνοδίκες τόνισαν ότι η διάσχιση της πίστας εν ώρα αγώνα μπορεί να προκαλέσει ιδιαίτερα επικίνδυνες καταστάσεις και οι οδηγοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί».

Για την υπαιτιότητας του ατυχήματος καθαυτού, οι αγωνοδίκες έκριναν ότι βάρυνε τον Χάμιλτον αλλά αποφάσισαν να μην του επιβάλλουν ποινή – θεωρώντας το συμβάν ως τυπικά αγωνιστικό. Άλλωστε, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα -με ένα tweet- ο ίδιος ο Χάμιλτον ανέλαβε την ευθύνη για το ατύχημα και ζήτησε συγγνώμη τόσο από τη Mercedes όσο και από τον Ράσελ.

Προτεινόμενα Άρθρα